leftmenu.gif

Apteegid

Info kliendile

Hinnakiri

Küsimused,vastused

Kontakt

Avaleht Küsimused/vastused

Küsimused ja vastused


Küsimus: väsimus
Tere! Juba paar nädalat on mind kimbutanud pidev väsimus. Lähen õhtul juba kell 9 magama, sest pea käib ringi ning olen väga väsinud. Hommikul üles ärgates ikka väsinud, kuigi olen pea 9 tundi magada saanud. Ja mõni päev tagasi hakaks täiesti ootamatult verd ninast jooksma, ma ei tea kas see on selle väsimusega seotud või mitte. Nohu mul pole, söön normaalset 5 korda päevas, teen trenni. Kas mul on mõtet perearsti juurde pöörduda või on see lihtsalt kevadväsimus. Ette tänades

Vastab: Tea Siimon, proviisor
2005-03-16
Arvan küll, et perearsti poole pöördumises on mõte, eriti veel kui seal ammu pole käidud. Füüsilist koormust võiks vähemasti seni vähendada, kuni arst on Teid üle vaadanud. Apteegist leiab ka üht-teist väsimustunde ja kurnatuse vastu, mis aga ei tähenda, et arstile minekut peaks venitama. Tervitades


Küsimus: Merz spezial dragees
Kas raseduse ajal tohib võtta neid drageesi?

Vastab: Tea Siimon,proviisor
2005-03-05
Ei näe küll mingit takistust. Küsimus võiks küll tekkida, kas need drageed sisaldavad piisavas koguses kõiki vajalikke vitamiine ja mineraalaineid. Tervitades


Küsimus: vajan vererõhuaparaati
millisest tartus asuvast apteegist saab odavaid vererõhuaparaate osta

Vastab: Tea Siimon,proviisor
2005-02-22
Tulge E apteeki, Tehase 16 Tartus. Tervitades


Küsimus: näonahast
Kas oskate soovitada mõnd väga head vahendit ummistunud pooridele. Olen näonahka ravinud nahaarstilt saadud vahenditega ja tulemus on küllalt hea kuid mustad täpid ei kao.

Vastab: Tea Siimon, proviisor
2005-02-22
Ega poorid päriselt ei kaogi kuhugi, neid puhastades ei ole nad enam "mustad" ja neid on võimalik ahendada, et ei paistaks nii suured. Seega on näonaha hooldus pidev protsess ja kindlasti ei ole võimalik hoolduse ega raviga asendada looduse poolt antud suurepoorilist nahka väiksepoorilisega. Ka ei ole olemas vahendit, mis oleks väga hea iga nahatüübi jaoks. Parima leiab siiski katsetamise teel. Selleks, et midagi konkreetsemalt soovitada, peaksin teadma, mida on kasutatud ja kuidas toimis. Sobiva apteegisarja leidmiseks tuleks apteeki külastada. Tervitades


Küsimus: limaskesta kuivus suguelunditel (naine)
Millist ravikreemi peaks kasutama limaskestade kuivuse korral?

Vastab: Tea siimon, proviisor
2005-02-14
Üheks võimaluseks on Gleitgelen vms lubrikant geelid. Tavaliste seepidega pesemine tuleks lõpetada, need kuivatavad limaskesti. Kui kuivus on seotud vanuseliste iseärasustega (menopaus), võiks arstilt paluda retsepti östrogeeni sisaldavale kreemile. Tervitades


Küsimus: dercome nahavärvi kreem
kas seda kreemi võib solaariumis käies kasutada.eemaldan enne küll korralikult maha

Vastab: Tea Siimon, proviisor
2005-02-08
Kui jutt on Dercome simplex kreemist, siis probleemi ei tohiks olla. Dercome activiga ilmselt ei tohiks. Tervitades


Küsimus: Xanaxi toime ja kõrvaltoime
Kust leiaks xanaxit puudutavat eestikeelset informatsiooni: toime, kõrvaltoimed jne.

Vastab: Tea Siimon, proviisor
2005-02-07
Ravimiameti kodulehelt (www.sam.ee) leiate Eesti Ravimiregistri. Seal peaks ravimite eestikeelne info olema kättesaadav kõigile soovijaile Tervitades


Küsimus: Menstruatsiooni tsuklit reguleerivad tabletid
kas on apteegist saada ka retseptita tablette? kui on vajadus lukata tsuklit uhe kuu loikes.

Vastab: Tea Siimon, proviisor
2005-02-03
Kõik igapäevaselt kasutatavad hormoontabletid on retseptiga. Retseptita on vaid SOS pillid ja paikselt kasutatavad rasedusvastased preparaadid. Tervitades


Küsimus: b6- vitamiin
tahaxin teada kas vitamiin b6 saab ilma retseptita või on seda ikkagi perearstilt vaja, ma mõtlen et kui ta on ampullides.

Vastab: Tea Siimon, proviisor
2005-02-03
Süstid on retseptiga. Tervitades


Küsimus: ?
kui tavitada juuksekasvu stimuleerivaid preparaate, kas siis hakkavd ka nt jalakavad kiiremini kasvma?

Vastab: Tea Siimon, proviisor
2005-02-01
Kui tarvitate paikselt kasutatavaid preparaate, siis vast mitte. Kui tarvitate seespidiseid tooteid (vitamiinid vms), siis mõju, kui see üldse avaldub, on kogu organismi karvakasvule. Ma julgeks siiski arvata, et vitamiinide tarvitamisest midagi väga silmaganähtavat karvakasvuga, sh jalakarvade kasvuga, ei juhtu. Tervitades


Eelmine leht

Järgmine leht

1045 vastatud küsimus(t).



Siin saate esitada oma küsimusi.
Küsimuse pealkiri:
Küsimus:
 
  Tühjenda